wtorek, 13 listopada 2012

Cukiniowe roladki z łososiem

Czasem nie chce mi się gotować ani piec......
Czasem mam ochotę na śmieciowe jedzenie.....
Wtedy walczę...z ciemną stroną mocy.......Często zwyciężam, czasami jednak poddaję się w przedbiegach. Też tak macie? Co wtedy ląduje w Waszych buziach???
Czasami musli jem na śniadanie, obiad i kolację.......na szczęście mi smakuje;)

Albo gdy w lodówce składników niewiele, a ma się ochotę na coś naprawdę dobrego, i prostego zarazem.....

W mojej lodówce zaległy cukinie i paczuszka wędzonego łososia, więc czemu by nie......?




Cukiniowe roladki z łososiem
2-3 średnie cukinie
100 g wędzonego łososia
kilka łyżek serka kremowego (typu ''Philadelphia'')
szczypiorek
świeżo mielony czarny pieprz
sól
odrobina oliwy

Cukinie umyć i pokroić wzdłuż na plastry grubuści ok. 5 mm. Lekko posmarować oliwą, delikatnie oprószyć solą i piec w piekarniku nagrzanym do 180 stopni przez ok.10-15 min (aż zmiękną); w połowie pieczenia obrócić je na drugą stronę.
(Można też podpiec cukinie na grillu lub patelni grillowej.)
Podpieczone plastry przestudzić.
Każdy plaster posmarować cienko serkiem kremowym, na to ułożyć kawałki łososia, posypać pieprzem, zawinąć w rulonik i przewiązać gałązką szypiorku.
Ułożyć na półmisku i schłodzić w lodówce.
Przed podaniem posypać świeżo zmielonym pieprzem.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny:) Anonimowych komentatorów proszę o podanie chociaż imienia. Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Zapraszam Was również do polubienia mojego profilu na Facebooku, a będziecie na bieżąco z nowymi wpisami:)