sobota, 19 maja 2012

Przeprowadzka

Witam Was na Bloggerze:)
Blog stał się częścią mojej codzienności bardzo niedawno...to wielka frajda i aby nie odbierać sobie ani odrobiny radości z jego prowadzenia, to już teraz postanowiłam przenieść swój dotychczasowy ''dorobek'' tutaj...Powodów jest kilka, a główny to ten, że Blogger wydaje mi się być znacznie bardziej plastyczny i zdecydowanie bardziej przyjazny dla oka;). Mam nadzieję, że będziecie tu do mnie zaglądać, towarzyszyć mi w moich kuchennych podbojach i razem ze mną doświadczać przyjemności:)
Zapraszam!
Krecia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny:) Anonimowych komentatorów proszę o podanie chociaż imienia. Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Zapraszam Was również do polubienia mojego profilu na Facebooku, a będziecie na bieżąco z nowymi wpisami:)