wtorek, 17 lipca 2012

Krajobraz alpejski


Alpy dla każdego??? Tak! Można podziwiać ich piękno nie będąc zaprawionym piechurem, ani wytrawnym wspinaczem.
I taka też była ta wycieczka... gdy podróżuje się w grupie, warto dopasować jej plan do możliwości najmniej doświadczonych uczestników, tak by i ci najmłodsi byli uradowani.
I choć tym razem pot nie spływał mi z czoła, to i tak poczułam smak górskiej wędrówki, a krajobrazy które ukazały się moim oczom sprawiły, że mam ochotę na więcej. Jak mówi polskie przysłowie, apetyt rośnie w miarę jedzenia....
Zapraszam Was na krótką fotorelację z wycieczki na Karwendel i nad jezioro Eibsee.

Uroczy wodospadzik ukryty przy drodze do Mittenwald
Kolejka  linowa zabierze nas na 2244 m n.p.m.
Stacja początkowa i końcowa
Wytrwali zdecydowali się na pieszą wędrówkę mimo deszczowej pogody
Na szczycie gigantyczny teleskop, a w nim alpejska przyroda w pigułce
W dole wije się rzeka Isar
Spojrzenie na miasteczko Mittenwald położone 1300 m niżej
Pniemy się w górę, na Westliche Karwendelspitze
Widok z 2384 m n. p.m.
Na szczycie krzyż ze skrzynką i zeszytem w którym zostawiłam swój autograf;)
Spojrzenie z góry na stację kolejki i położone w dole miasteczko
Po austriackiej stronie jeszcze mglisto
Podczas zejścia niebo uraczyło nas swoim błękitem
Patrząc przez chmury....
Ostatnie spojrzenie w górę
Skocznia narciarska w Garmisch-Partenkirchen
Nad jeziorem Eibsee, u podnóża Zugspitze
Soczysta zieleń drzew i turkus wody oświetlony promieniami zachodzącego słońca
Zugspitze (2962 m n. p. m.) odsłoniło przed nami swój majestat
Lustrzane odbicie piękna
Piętra natury
Co autor miał na myśli?
Mam nadzieję, że jeszcze tam wrócę....



2 komentarze:

  1. ...mówiłam, ze to zarazliwe.... :) sis...

    OdpowiedzUsuń
  2. ..ale cudowne widoki.Widzę, że warto tam spędzić urlop.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:) Anonimowych komentatorów proszę o podanie chociaż imienia. Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Zapraszam Was również do polubienia mojego profilu na Facebooku, a będziecie na bieżąco z nowymi wpisami:)