piątek, 3 sierpnia 2012

Placuszki z cukinii

Kiedyś pytałam: ''Mamo, co dziś na obiad?''
Gdy odpowiedź brzmiała: ''obiad drapany'', wiedziałam, że coś pysznego z patelni się szykuje:)
Proste dania mają swój urok. Zapraszam na placuszki!

Placki z cukinii
3 duże cukinie, obrane i starte na grubych oczkach
ok 1,5-2 szkl mąki (ja dałam szklankę mąki sojowej i 0,75 szkl mąki żytniej)
3 żółtka
1 jajko
duża cebula, drobno posiekana
pęczek natki pietruszki, drobno posiekany
sól i pieprz do smaku
80 g startego parmezanu
oliwa do smażenia

Wszystkie składniki mieszamy widelcem w dużej misce. Na rozgrzaną na patelni oliwę nakładamy łyżką małe porcje ciasta i smażymy na złoty kolor z obydwu stron.
Serwujemy ciepłe, z dodatkiem kwaśnej smietany lub gęstego jogurtu.


1 komentarz:

  1. Zrobiłam placuszki.Zniknęły w mgnieniu oka.Przepyszne,gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny:) Anonimowych komentatorów proszę o podanie chociaż imienia. Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję. Zapraszam Was również do polubienia mojego profilu na Facebooku, a będziecie na bieżąco z nowymi wpisami:)